Відповідно до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», Окружний адміністративний суд м. Севастополя складається із суддів та апарату суду.
Суд очолює голова суду, який :
1. представляє суд як орган державної влади у зносинах з іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами;
2. визначає адміністративні повноваження заступника голови Суду;
3. контролює ефективність діяльності апарату суду, вносить керівникові територіального управління Державної судової адміністрації України подання про призначення на посаду керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та про звільнення їх з посад, а також про застосування до керівника апарату суду, його заступника заохочення або накладення дисциплінарного стягнення відповідно до законодавства;
4. видає на підставі акта про призначення (обрання) суддею чи звільнення судді з посади відповідний наказ;
5. повідомляє Вищу кваліфікаційну комісію суддів України про наявність вакантних посад у Суді в десятиденний строк з дня їх утворення;
6. забезпечує виконання рішень зборів суддів Суду;
7. контролює ведення в Суді судової статистики, дбає про інформаційно-аналітичне забезпечення суддів з метою підвищення якості судочинства;
8. забезпечує виконання вимог щодо підвищення кваліфікації суддів Суду;
9. здійснює інші повноваження, визначені законом.
Голова суду має заступника, які здійснює адміністративні повноваження, визначені головою суду.
Організаційне забезпечення роботи суду здійснює його апарат, який очолює керівник апарату.
Основними завданнями керівника апарату є :
- здійснення безпосереднього керівництва апаратом суду;
- належне організаційне забезпечення суду, суддів та судового процесу, організація матеріально-технічного і соціального забезпечення суддів та працівників апарату суду;
- забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду;
- забезпечення організованості та злагодженості у роботі підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодії у виконанні завдань щодо організаційного забезпечення діяльності суду.
Керівник апарату суду має заступника, який на час відсутності керівника апарату виконує його обов’язки.
До складу апарату Суду входять 4 структурні підрозділи:
1. Відділ документального забезпечення, канцелярія, основними завданнями якого є:
- організація діловодства суду;
- документальне забезпечення суду;
- здійснення методичного керівництва процесом діловодства та документування в суді;
- забезпечення організації прийому громадян з питань, віднесених до його компетенції;
- звернення до виконання судових рішень;
- організація роботи архіву суду.
2. Відділ кадрової роботи, та аналітично-статистичної роботи, основними завданнями якого є:
- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
- задоволення потреби суду в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання;
- прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар'єри, забезпечення їх безперервного результативного навчання;
- документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин;
- участь у межах повноважень в реалізації заходів із запобігання та протидії корупції;
- організація роботи з документами, що містять державну таємницю, конфіденційну інформацію, що є власністю держави;
- організація роботи зі зверненнями громадян;
- організація у встановленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє Суд;
- здійснення обліку актів законодавства, нормативно-правових актів та матеріалів судової практики, ведення кодифікаційно-довідкової роботи;
- забезпечення суддів та працівників апарату суду правовою інформацією.
- забезпечення ведення судової статистики;
- здійснення моніторингу руху адміністративних справ, дотримання строків розгляду адміністративних справ та інших матеріалів, строків вчинення процесуальних дій;
- ведення в межах своєї компетенції документів первинного обліку;
- здійснення моніторингу направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, дотримання строків їх направлення;
- організація роботи секретарів судового засідання, забезпечення належного виконання ними своїх завдань та обов’язків;
- організація виконання судових доручень судів України та іноземних держав;
- забезпечення підготовки матеріалів судових доручень судовим органам іноземних держав;
- здійснення контролю за своєчасним виконанням контрольних доручень та завдань, що надходять до суду, рішень та доручень оперативних нарад, рішень зборів суддів, наказів, розпоряджень та доручень голови суду, керівника апарату суду, планів роботу суду та дотримання контрольних строків, встановлених внутрішніми актами суду;
- здійснення в межах своєї компетенції організаційного забезпечення роботи суду.
3. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності основними завданнями якого є:
- ведення бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності суду;
- відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
- забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
- складання та подання фінансової звітності уповноваженим органам;
- забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
- запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;
- господарське забезпечення суду.
4. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення, основними завданнями якого є:
- здійснення матеріально-технічного забеспечення діяльності суду, суддів та працівників суду;
- підтримання належного внутрішнього порядку в приміщеннях суду;
- налагодження безперебійного функционування систем життєзабеспечення приміщень суду;
- облік та збереження матеріальних цінностей;
- поточний ремонт та технічне обслуговувоння приміщень суду;
- єксплуатація і технічне обслуговування автомобільної техніки суду;
- підготовка документів щодо забезпечення своєчасного виконання підрядних робіт з будівництва і ремонту приміщень суду та іх технічного оснащення;
- підготовка заходів щодо матеріально-технічного забеспечення діяльності суду;
- підготовка документів щодо забезпечення суду технічними засобами фіксування судового процесу;
- розробка зразків бланків, печаток, штампів суду;
- забеспечення внутрішнього порядку у приміщеннях суду, здіїснює своєчасний ремонт майна та приміщень суду;
- забеспечення структурних підрозділів суду необхідними меблями, засобами оргтехніки,канцелярським приладдям, бланками, картками тощо;
- забеспечення контролю за належним збереженням, використанням матеріальних цінностей суду;
- ведення книг обліку основних та малоцінних товарно-матеріальних цінностей суду;
- адміністрування автоматичних робочих місць суддів та працівників апарату суду;
- забезпечення введення в єксплуатацію, встановлення, обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що єксплуатуються в суді;
- обслуговування та моніторинг працездатності програмного забезпечення та мережевого обладнання комп'ютерної мережі;
- моніторинг дотримання технології єксплуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.